czwartek, 28 listopada 2013

Skarpety i książka

Powoli wracam do dziergania , ale dużo więcej czytam .
Jak przeliczyłam w ciągu ostatniego roku , nie , nie roku
1,5 roku przeczytałam 80 książek , nadrabiam więc  poprzednie lata
kiedy to zaliczyć się mogłam do średniej krajowej , która to wynosi
coś około  dwóch książek rocznie .
Dołączam się do Maknety i z robótką książka którą czytam .
A  robótkowo jak na  tą porę roku przystało - skarpety
Wiem , że to nic oryginalnego nawet wzór taki oklepany ,
 ale jednak coś dziergam żeby nie zapomnieć jak się trzyma druty
i jak przerabia oczka

Włoczka skarpetkowa podwójna nitka , wyszły dość grube .
Druty - 3,5 babmusy świetne do dziergania na okrągło
Już powędrowały do nowego właściciela .

4 komentarze:

  1. Skarpetki perfekcyjne ,autorki doczytać nie moge,ale tytul mnie zaintrygował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a autorką książki jest Agnieszka Lis

      Usuń
  2. Ale śliczny brązowy kolorek!!!! :) Bardzo fajne skarpetki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .Muszę się przyznać , ze w przeszłości nie bardzo lubiłam ten kolor .

      Usuń