wtorek, 8 lutego 2011

Mitenki

Do kompletu - mitenki
w międzyczasie była jeszcze czapka ale niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia ale są drugie mitenki .
Na  moje brakło włóczki i nie są takie jak zaplanowałam ,
Druga para natomiast zgodnie z planem
Nie mogłam się oprzeć kupiłam w Zamotane .A już obiecałam sobie że nie będę więcej kupować włóczek bo więcej kupuję niż mogę dziergać .
Chciałabym podziękować Lucynce i Maris za wyróżnienie z którymi nadal nic nie mogę zrobić ponieważ nie  potrafię ich umieścić  na swoim blogu .

8 komentarzy:

  1. ŚLICZNE TAKIE SŁODKIE
    POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,cieplutkie mitenki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !!!Takie radosne, kolorowe!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, takie wesołe są i na pewno ciepłe. Czapka z poprzedniego posta, też bardzo fajna. Zakupy też świetne, ciekawa jestem co tez powstanie z tej malinowej? serdeczności Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne mitenki - takie energetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mitenki takie pasiaste radosne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo. Trudno mi się oprzeć i nie kupić nowych motków włóczki. Mitenki są bardzo ładne - wesołe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń